Att tänka på inför städning, vi ger dig nöjdhetsgaranti!
Inför städningen
Vad som är bra inför våra städbesök är att plocka undan alla lösa föremål som till exempel kläder, leksaker eller vad det kan tänkas vara. Detta gör att städningen går smidigare för våra städare, tar mindre tid och blir mer ekonomiskt för dig!
Vid vårt första besök kommer vi även att gå igenom detta för att se om du behöver en alternativ lösning. Vi kommer även hitta ett tryggt alternativ för dig för att våra persolan skall komma in i bostaden. Här finns olika alternativ och du får välja hur du vill ha det. De vanligaste alternativet vid regelbunden vardagsstädning är att lämna ut en extra nyckel till oss som vi tryggt förvarar. Ett annat vanligt alternativ är att du är hemma vid städtillfället och behöver då ej lämna någon nyckel till oss.
Vid eventuell avanmälan om en städning skall detta ske senast 48 timmar innan städtillfället. Om det är så att du inte är hemma och vi inte kommer in i bostaden, då ingen avanmälan skett så tar vi ändå betalt för städtillfället. Vid försenad avanmälan tar vi ut en avgift som är beräknad på en del av städtillfällets summa.
Du är alltid välkommen att kontakta oss vid eventuella frågor gällande detta, vi finns för dig, vi är ditt självklara städfirma!
Nöjdhetsgaranti
Vi vill göra allt för att du skall vara nöjd med din städning. Är det så att du har klagomål eller inte är nöjd med en städning vi utfört så skall detta anmälas till oss senast 24 timmar efter städtillfället. Vi kommer då att åtgärda detta snarast efter din anmälan om klagomål kommit in, allt för att du skall känna tryggheten av att bli nöjd med vår hjälp!
För att du skall känna dig trygg så är det alltid samma städare som rengör ditt hem. Vid ev sjukdom eller ledighet kontaktas du så fort vi får information om detta.
Har du eventuella dyrbarheter där extra försiktighetsåtgärder skall förekomma så tas detta vid ett första tillfälle enligt överenskommelse med dig.
Hjärtligt välkommen till Städspecialisterna i Stockholm, vi städar ditt hem!
